Μονοπάτια Παρατήρηση πουλιών  Το λιμάνι της Μήθυμνας   Geocaching  Ποδήλατο  Yoga  Εκδρομή με καραβάκι  Εκδρομή με γαϊδουράκια  Κατάδυση  Αθλητικές εγκαταστάσεις Πρόσβαση      Πρώτες βοήθειες Πληροφορίες

Λεπέτυμνος - Χάλικας - Αγία αννα - Κρήτα

Όλες τις εποχέςπηγή: Περπατώντας στα μονοπάτια της Λέσβου

Η διαδρομή αυτή ξεκινά από την πλατεία του Λεπέτυμνου. Από εδώ κατευθυνόμαστε δυτικά, κατά μήκος του κεντρικού δρόμου, μέχρι να συναντήσουμε από δεξιά μας την είσοδο του μονοπατιού.

Μπαίνουμε στο μονοπάτι το οποίο είναι ανηφορικό και, ακολουθώντας τα σήματα, φτάνουμε στον κεντρικό ασφαλτόδρομο, τον οποίο διασχίζουμε κατά μήκος με ανατολική πορεία για να μας οδηγήσει, μετά από 70 μέτρα, στον ερειπωμένο οικισμό του Χάλικα.

Διασχίζουμε τον οικισμό που εγκαταλείφθηκε από τους κατοίκους του λόγω σεισμού, το 1968 μέχρι να συναντήσουμε τον πρόσφατα διανοιγμένο αγροτικό δρόμο που μας οδηγεί, μετά από 600 μέτρα στην περιοχή της Αγίας Άννας με το υπέροχο ξωκλήσι της Αγίας.

Η διαδρομή συνεχίζει μέσα από την ευρεία κοίτη του ρέματος της Αγίας Άννας και με δυτική κατεύθυνση μας οδηγεί μέσα στο πλατανόδασος της περιοχής. Εδώ μπορούμε να ξεκουραστούμε κάτω από τη σκιά τους και να απολαύσουμε τα χρώματα και τους ήχους της φύσης.

Συνεχίζουμε την πορεία μας μέχρι να συναντήσουμε τον αγροτικό δρόμο, τον οποίο ακολουθούμε για να μας οδηγήσει στην περιοχή της Κρήτας που είναι και το τέρμα της διαδρομής μας.

Η διαδρομή εμφανίζεται στον παρακάτω χάρτη με μπλε χρώμα.

Εκκλησία Εκκλησία Βρύση Βρύση   Επαρχιακή οδός Επαρχιακή οδός   Απόσταση Αποστάσεις Διαβάθμιση υψόμετρου Μεγάλο υψόμετρο
Σημείο Ανάπαυσης Σημείο ξεκούρασης Ρυάκι ή ποτάμι Ποτάμι ή ρυάκι   Αγροτική οδός Αγροτική οδός   Οικισμός Οικισμός Μικρό υψόμετρο
Ωραία θέα Σημείο με ωραία θέα       Μονοπάτι Μονοπάτι   Υψομετρικό σημείο Υψομετρικό σημείο